Gratuito
Empresaris i treballadors del sector comercie.
Familiaritzar-se amb les eines i mètriques clau d’analítica de xarxes socials, aprenent a recopilar, interpretar i utilitzar dades rellevants per a avaluar el rendiment de les estratègies de màrqueting en les xarxes socials.
Adquirir habilitats pràctiques en la configuració d’objectius i l’establiment d’indicadors clau de rendiment (*KPIs) per a mesurar l’èxit de les campanyes en les xarxes socials, i utilitzar aquestes dades per a realitzar ajustos estratègics i optimitzar els resultats.
LA NOSTRA MISSIÓ
Telefònica: 8.30 a 14.00 i de 15.30 a 18.30 Presencial : 9.00 a 13.30 i amb cita prèvia de 15.30 a 18.30 (des de l’1 de Juliol al 15 de Setembre només als matins)
©Cambra Oficial de Comerç, Indústria, Serveis i Navegació de València 2023 – CIF: Q4673002D – Avís legal · Política de Cookies · Política de privacitat
Tots els textos en valencià estan traduïts pel sistema automàtic SALT 4.0, la qual cosa es comunica als efectes oportuns quant a incorreccions lèxiques que puguen aparéixer en els textos. Així mateix, Cambra de València no es responsabilitza per raó de propietat intel•lectual