Gratuito
Empresaris i treballadors del sector comercie.
“El camí del client” és una tècnica utilitzada en el punt de venda i la teua botiga en línia per a analitzar els punts clau en tot el recorregut que un client manté amb la teua marca, analitzant totes les interaccions possibles i detectant punts de millora.
En el taller s’exposa com crear el teu Mapa d’Experiència del Client (tant offline com en línia), com a eina de millora contínua en el servei al client en el sector retail.
comercio@camaravalencia.com
LA NOSTRA MISSIÓ
Telefònica: 8.30 a 14.00 i de 15.30 a 18.30 Presencial : 9.00 a 13.30 i amb cita prèvia de 15.30 a 18.30 (des de l’1 de Juliol al 15 de Setembre només als matins)
©Cambra Oficial de Comerç, Indústria, Serveis i Navegació de València 2023 – CIF: Q4673002D – Avís legal · Política de Cookies · Política de privacitat
Tots els textos en valencià estan traduïts pel sistema automàtic SALT 4.0, la qual cosa es comunica als efectes oportuns quant a incorreccions lèxiques que puguen aparéixer en els textos. Així mateix, Cambra de València no es responsabilitza per raó de propietat intel•lectual