Gratuito
Empresaris i treballadors del sector comerÇ.
Brindar als participants les habilitats i coneixements necessaris per a identificar i avaluar situacions de crisis en les xarxes socials, comprenent la importància d’actuar de manera ràpida i efectiva.
Capacitar als participants en el disseny i la implementació d’estratègies de resposta adequades per a gestionar situacions de crisis en les xarxes socials, incloent-hi la comunicació assertiva, la contenció de danys i la resolució de problemes.
comercio@camaravalencia.com
LA NOSTRA MISSIÓ
Telefònica: 8.30 a 14.00 i de 15.30 a 18.30 Presencial : 9.00 a 13.30 i amb cita prèvia de 15.30 a 18.30 (des de l’1 de Juliol al 15 de Setembre només als matins)
©Cambra Oficial de Comerç, Indústria, Serveis i Navegació de València 2023 – CIF: Q4673002D – Avís legal · Política de Cookies · Política de privacitat
Tots els textos en valencià estan traduïts pel sistema automàtic SALT 4.0, la qual cosa es comunica als efectes oportuns quant a incorreccions lèxiques que puguen aparéixer en els textos. Així mateix, Cambra de València no es responsabilitza per raó de propietat intel•lectual